20 Mayıs 2009 Çarşamba

Ay'a giden Aylanır...


ÇİP Bildiriyor gene...
dostlarım;
herzaman olduğu gibi size gene bilinmeyen denklemleri,çözmeye ve önünüze koymaya devam ediyorum. son zamanlarda patlayan şahan-cem yılmaz krizinin odak yaptığı ülkemizde,ben peruda yeni doğmuş bengal kaplanlarını besliyordum.gelen telefonla daha fazla kaplan besleyemezdim.Uçağa atlayacaktım,ama NASA başkanı beni zorla tuttu,ve beni mutlaka Ay'a götürmek istediğini söyledi. Ya dedim saçmalama Michael,beni Ay tutar dedim. Sonra yanımda 2 kişi daha götüreceğimi söylediğinde ampuller yandı...sarıldım telefona:''Acun,hiç soru sorma kap Şahan ile Cem'i houston'a geliyorsunuz...'' Ve geldiler,Nasa da brunchlar edildi,hep beraber masada oturuyoruz,''Acun,sen hava al canım biraz...'' dedim,Acun şaşırdı:''Ama...'' Sinirlendim:''Burası kutu açmaya benzemez,burda 10 dan geri saydın mı insan uzaya gidiyor''dedim,alındı çıktı. neyse ya bize ne ondan,cem ile şahana baya dil döktüm,sonunda Ay'a gitmeye karar verdik,bu bir ısınma turu,ön balayı olacaktı. hızlandırılmış kursu gördük hepimiz...Ve rokete bindik,baktığımda Mekiğin ismini KOLBASTI gördüm,bizi onore etmişlerdi. bindik,Acun'un yalvar yakırları karşılıksız kalmadı ve 10'dan geri saydı...10...9...8......3...2...1...0 ve biz aya fırladık,güzel rahat bir yolculuk oldu,yerçekimin kaybolduğu anda Cem eline aldı telsizi,adam havada karada komik ya:''Houston,we have a problem'' dedikten sonra,Şahan titremeye başladı korkudan,zaten ilk negatif elektron yükü orda çıktı.Meğerse Cem'in fanzetisiymiş bu...neyse Ay'a indik,elimizde Türk bayrağı,yürüyoruz,ciddi güzel yer,iner inmez Amerikan bayrağının yanına geldik,hemen bizim bayrağı çakalım dedik,ama cem ile şahan birbirlerine girdi...Allahtan yer çekimi yok,birbirlerine tokat atmaları 1 saati buldu,benim onları ayırmam 3 saat...çok sinirlendim ve kaskımı çıkardım:''Yeterrrrrr,bu bayrağı buraya ben dikerim,ikinizi üst üste koyar s....rim..'' hemen büzüldüler,Mekiğe girdiler,ben bayrağımı diktim.ve o günden beride yüzlerine bakmadım,onlarında bana bakacak yüzü yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder