29 Mayıs 2009 Cuma

Semra Hanım Gossip Girl'ün Bordrolu elemanı artık...



Gossip Girl dizisini aylardır izliyorum,sıkı takipçisiyim.Entrika üzeri entrikalar bizim dizileri aratmıyor valla.Ama beni zorlayan bişey var o dizide,izlerken çok rahatsız oluyorum.''Serena van der Woodsen '' ismini söylemek bana oldukça zor geliyor,yapımcıya dedimki,şunu soyadını mahkemeyle değiştirip Johnson ya da Smith falan yapsak,bizim Türk Halkı anlamıyor dedim. Haklı olabilirsin dedi,Serena'yı canlandıran Blake ile konuştuk. Çok sinirlendi,üzerime yürüdü,akıllı ol dedim. Diziden istifa etti. Gene ortalığı karıştırmıştım ama böyle bırakamazdım. Atladığım gibi uçağa İstanbul'a geldim...birini alıp dönmem gerekiyordu. Jetlag olacak zamanım bile yoktu ve buldum o kişiyi...Semra Kaynanayı saçından tuttuğum gibi geri götürdüm. Serena diziden çıkınca,dizi matematiğini bozmamak için ismini Sesilya yaptık,doğumda hastanede kaybolan ikizi olarak. O gelince zaten telefonda dedikodulara son verdik,Sesilya bunu şahsen ve bizzat kulaktan kulağa yapacaktı...Dizinin maliyetinide düşürdüm...Muazzamım ben!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder