27 Mayıs 2009 Çarşamba

Maymunlar Cehenneminden Yanlız Kaçmadım...


Bende Maymunlar Cehennemine düşen 4 Astronottan biriydim.Diğer 3'ü ile aram pek iyi olmadığından kendi işime baktım. Onlardan koptum ve Maymunlar Cehennemi Merkezine gittim.oldukça kalabalık bir yerdi.Cehennemde bile tanınan bir insan olmak yeri geldiğinde gayet güzel.Üzerimde Cehennem parası yok,açlıktan ölüyorum. Vitrinde durmuş çikita muzlara bakıyorum.Ağzımın suyu akıyor,birden sırtıma bir el dokundu:''Çip abi,hangi mekik attı seni?'' Sıcak kanlı bir vatandaştı. Sohbete başladık,beni bir cafeye götürdü,Banana Split ısmarladı.3 Tabak yedim. Adını sormayı unutmuşken,o kendini bana tanıttı:''Recep İvedik adım...'' Çok memnun oldum dedim.Banana Split kafa yapmış olacakki saçmalamaya başlamıştım. İnsanoğlu Maymundan gelir dedim,demez olaydım. Apar topar içeri attılar beni. Recep'te yanımdaydı. Beni teselli etti. Ve koğuşta karşımda soyunmaya başladı:''Ne yapıyorsun Recep...'' Soyunduğunda göbeğinde hapishanenin planı vardı,dövme yaptırmıştı.''Prizın birek izlemedin mi sen Çip abi?'' dedi. Planı yapması iyi güzeldide,kıllardan okunmuyordu. Herzaman yanımda taşıdığım DERBY SAMURAİ (Sponsorlarımdan biridir) ile traş ettim. Ve o Cehennemden kaçtım. Dünya'ya benimle gelmek istedi,kıramadım.Ama benimle kalamayacağını söyledim.Olsun başımın çaresine bakarım ben dedi. İstanbul'a alışamadı. Cehenneme geri dönmek üzereyken,onu bir film şirketine götürdüm ve kapısına bırakıp,zili çalıp kaçtım.Kaçarken :''Bu senin iyiliğin için Recep...'' dedim.Gözlerimizden yaşlar akadursun,kapı açıldı ve içeriye aldılar.Recep İvedik,Recep İvedik 2 .... nasıl doğdu diye düşündüyseniz,artık düşünmeyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder